Monday, September 29, 2008

Life


Buna straino, spuse calatorul! Am fost cam preocupata, motiv pentru care nu am scris prea des, dar ce sa-i faci, persoanele importante nu au timp de toate fleacurile. :)) Glumesc, evident! Weekend-ul ce tocmai a trecut a fost destul de aglomerat, vineri am fost in gara centrala din Copenhaga sa astept un pachet trimis de parintii mei, putin cam infrcosator, noroc ca eram cu 2 prieteni (doar nu era sa car eu pachetu:))). Ideea e ca erau niste oameni care aratau periculos, tipul de oameni cu inele, negri si mari, care s-au dovedit a fi romani=))) Sambata am fost la un party, in Norrebro, asta fiind cel mai periculos cartier din Copenhaga unde saptamana trecuta au avut loc impuscaturi. Petrecerea a fost interesanta, am cunoscut multi oameni: mexicani, spanioli(placerea mea), americani(nu chiar placere mea), danezi, nemti etc. Daca nu s-ar imbata in halul ala la petreceri ar fi destul de ok, saracul Christian, om de 2 metri nu putea sa stea in picioare:)) Ma rog, mexicanul e foarte de treaba, doar ca danezii astia la petreceri nu danseaza decat daca sunt crita, mai mult stau si vorbesc. Strainatatea te face confuza, poate doar pe mine:)). Inca sunt in legatura cu voi ( prietenii din romania), asta cand nu ne certam:(...dar oricum daca nu am timp sa stau pe messenger voi incerca sa scriu pe blog. In curand v-a trebui sa-mi gasesc de lucru si timpul meu petrecut in fata calculatorului se va reduce considerabil! Oricum, nu vreau sa pierd legatura mea cu tara. daca aveti ceva important sa-mi spuneti (cine a murit, s-a maritat, ii dor de mine sau ce stiu eu:)))) sa-mi trimiteti mail sau mesaj, inca am telefonul de Romania. V-am pupat si Noapte buna!

No comments: