Sunday, September 14, 2008

Denmark, Kobenhavn

Sunt in bucataria caminului meu, care dupa standarde romanesti nu e deloc camin eu fiind posesoarea propriei camere, si bucataria o impart cu alti 11 studenti! Partea urata e ca o incapere la 12 studenti inseamna, ei bine, multa murdarie. Ma rog, sa trecem la altceva...Cand nu citesc din cartile enorme pe care le am la scoala, incerc sa ma delectez ascultand muzica romaneasca. Se potriveste situatiei ce sa-i faci...Nu credeam ca am sa ajung vreodata asa patriota, se pare ca casa e totusi casa... Danezii sunt foarte amabili si saritori, doar ei stiu de cate ori m-au hranit (nu ca nu as avea ce sa mananc, doar ca macare mea probabil nu arata prea atractiv pentru ei, nu ii condamn). Intr-adevar au o reputatie de oameni reci, dar reci in sensul de rezervati, probabil si din cauza climei care, tin sa mentionez, e suficient de mohorata incat sa ajungi sa fii rezervat! In rest, totul verde si frumos, e o tara frumoasa pentru ca e ingrijita, Romania ca tara e de o mie de ori mai frumoasa doar prin faptul ca are cate putin din fiecare, aici e totul campie si dealuri care sunt foarte mici, dar totusi suficient de mari incat sa te enervezi cand le urci cu bicicleta! Imi este dor de tara...romanii de aici ma intreaba de fiecare data: "de ce dracu ti dor?":))...si eu tot timpul dau acelasi raspuns:"Nici eu nu stiu...imi e dor!

No comments: