Monday, February 16, 2009

Trece timpul...18 ani.





Stau si ascult melodia 18 ani-Vama Veche, nu de alta dar ma apuca nostalgia. Maine un prieten foarte bun, implineste 18 ani. Ce mandra eram eu ca aveam 18 ani. Ce copil prost. Mare libertate, ziceam eu, cand ma gandeam la ziua cand voi fi implinit 18 ani. Un copil, nu ca acum as fi adult, nici pe departe. Cred ca o sa raman copil pana mor, prunc cu visele in brate. Dupa cum spunea Walter Disney, "Toate visele noastre pot deveni realitate daca avem curajul de a le urma", asa cred si eu.
Nu de putine ori am fost acuzata ca sunt visatoare, si recunosc, sunt, dar fara vise nu as fi ajuns nicaieri. Eu zic ca e bine sa visam si sa visam cat mai sus. Era un citat, dar nu mai tin minte cui apartine care zicea, "Visul tau nu este destul de mare daca nu te sperie". Ei, ce ziceti de asta? Va sperie visul vostru? Pe mine da, al naibii de tare. Dar e visul meu.
Claudiu, sa nu incetezi sa visezi niciodata, asta e urarea mea pentru tine. Iar prietenii si familia sunt cel mai de pret lucru, ma bucur ca suntem de acord. LA MULTI ANI!


"Daca gandirea este sclava vietii, iar viata este bufonul timpului, ce e gandirea pentu timp?"
"Este scriitoarea piesei infinite de teatru in care bufonul joaca pentru timp."

A la Clau& Andra

1 comment:

Mau said...

Eu não sei falar romeno ... hehe